Un cop analitzats els tres aspectes que hem anomenat, vam obtenir els següents resultats:
Respecte a l’aigua:
· Les fonts estan regulades i no treuen aigua durant tot el dia.
· Hi ha reductors de cabal a gairebé totes les aixetes de l’escola.
· L’aigua és reutilitzada i aprofitada pel personal de cuina i de neteja al màxim.
Respecte a l’energia:
· Una gran part de les finestres de l’escola no estan ben aïllades.
· Tota o gairebé tota la il·luminació escolar és de baix consum.
· No hi ha termòstats a les classes, per tant, no es pot regular la temperatura.
· Els professors, el personal de cuina i el personal de neteja intenten estalviar al màxim l’energia (apagant llums, ordinadors que no s’utilitzen, baixant les persianes a l’estiu, tancant les finestres a l’hivern...).
domingo, 11 de abril de 2010
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario